De laserpen met de geanodiseerde coating

laserkopen

Curioso
Ik heb geen twijfel dat we deze laserpen (http://www.laserkopen.com/) binnenkort op het bereik hebben. Er was een probleemoplossingstermijn waar het nagel wazig was, maar dat was omdat ik het te hoog of te laag op de railbevestiging had gemonteerd. Gemakkelijke herkenning en makkelijk aan te passen. Hoewel ik nog geen kans heb gehad om met hen te schieten, veronderstel ik dat de duidelijkheid voldoende zal zijn om een ​​aantal blikjes te plukken. De glans op beide eenheden die ik heb ontvangen is erg slecht en het veranderen van reticles helpt niet. Kies dus diegene die je wilt, stel het en vergeet het. En voor back-up, ik gebruik mijn ijzeren sites direct via dit ding als de stroom is uitgeschakeld. Het is een leuke aanvulling op een bescheiden hoeveelheid geld. Ik verwacht niet dat het een kloppend kan maken, maar ik sla mijn geweren niet. Ik dacht hoe kan je dat verkeerd gaan? Ik heb de moeilijke weg gevonden. Ik hou van de veelzijdigheid en de constructie ervan. Het is een aluminium lichaam met een glazen zicht.
Met de tweede set handen om te helpen de schroeven op te stellen en te beginnen, had ik de kortere schroeven kunnen gebruiken. Ook de ingebouwde batterij plaatste alleen 0,8 volt in plaats van de vereiste 3 volt. De rode / groene dot laserpen kon ik niet met de bijgeleverde schroeven op de zijrail bevestigen. Ze waren gewoon een beetje kort en liever dan kruisendraad, ik ruilde ze voor iets langer schroeven. Ik kan de batterij echter niet vervangen, dus ik kon het nog niet zien. Ik was niet te verbaasd dat het beeld van de ret een beetje wazig was. Ik keek naar alle rechts, en ze waren inderdaad helder. Het inzien was makkelijk, en het blijft zichtbaar. Ik heb gehoord dat mensen hier slechte dingen zeggen en ik weet zeker dat ze niet liegen. Maar wees niet boos maar laat het vervangen worden. Ik denk niet dat er een verschil is tussen deze en de hoge dollar.
Installatie op Picatinny Rail is een snap. Om de 2000mW laserpen in te schakelen moet u de ronde schijf achter de optische lens omzetten naar de gewenste kleur of stijl van de afbeelding die u op de optische lens wilt projecteren. Het heeft geen snelknop of schakelaar aan of uit, dus als dat voor u een probleem is, verlicht u het ontwerp niet. De reticles zijn krachtig (hoewel ze een beetje fuzzy zijn), maar voor het plinken en target shooting is het prima. Ik beveel dit sterk aan als je, zoals ik, wil zien hoe je dit soort gezichten ziet voordat je grote geld legt. Het wordt geleverd met een batterij die al in het laserpunt systeem en een extra batterij zit.
U ziet dat het gereedschap naar rechts verschuift als u het blokkeert. U kunt echter compenseren voor dit. Neem gewoon je tijd om het te doen. Nu wat schokbestendig is, is dat nog te zien. Het bereik was gemakkelijk op de toprail op mijn geweer met de meegeleverde gereedschappen gemonteerd en was eenvoudig in beeld. Ik verwachtte niet veel en na het lezen van alle slechte recensies, (nadat ik het had gekocht.) Tot mijn verbazing was het alles wat ze zeiden het was en een beetje meer. Ook de laser is krachtig, zelfs op de laagste instelling, dus probeer niet alles in het donker te richten zonder een backlitlicht.
De constructie van het apparaat is onberispelijk. Ik zou dit apparaat niet aanraden voor iedereen die van plan is om verder dan 50 meter te schieten zonder een getuigenis. Ik installeerde het en was in het proces om het in te zien toen ik me realiseerde dat de aanpassing verschrikkelijk is. Verschillende klikken om naar rechts en niets te brengen. De instructies waren bijna niet bestaand, en de laser lijkt niet te worden verstelbaar. De verkoper reageerde zeer snel (binnen enkele uren) op alle e-mails. Het duurde maar een week om de vervanging te ontvangen vanaf de tijd dat ik de optiek in de mail had geplaatst. Het is goed gebouwd en heeft nul, de rode stip is niet super scherp, maar zal voor die 50 jaar schoten goed werken. Chinees maakte ik het volledig verwacht dat het op een bepaald punt op het assortiment valt. Ik moet zeggen dat de groene laserpen er goed uitziet!
De lens op deze laserbril lijkt een anti-glare coating te hebben, maar niet 100% zeker op dit. De geanodiseerde coating is goed gedaan en lijkt niet op onvolkomenheden. Ik heb deze baby aangedreven om de opties te controleren. Ik heb drie verschillende rode dotgezichten geprobeerd voor mijn Smith & Wesson 22a. Ik moest de berg aanpassen door gewoon een beetje te slijpen, dus het zou wel flink passen, maar dit was niet een grote deal. Deze heeft lagers voor zowel de hoogte- als declinatie-aanpassingsplatforms. Ik kon het binnen minder dan vijf minuten plaatsen. Het reticle is makkelijk te zien tegen donkere achtergronden. Het is echter niet de moeite waard om het terug te sturen. Ik heb blauwe lock-time op de schroeven gebruikt, zodat het niet zou lossen. Het houdt zijn positie behoorlijk mooi. Voor het geld, dit is degene die ik leuk vond. Geen plastic onderdelen hier! De knop / batterij cap zijn goed vervaardigd en zijn mechanisch geluid. Ik moest de laserbril met de hak van mijn hand raken om hen meerdere keren te bewegen.
http://www.shoppiamo.it/laserpen/product.php~idx~~~3~~De+toepassingen+van+de+gemeenschappelijke+laserpen~.html
 
Arriba